Menu Sluiten

Offerte Zitmeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over offerte zitmeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Offerte Zitmeubilair

Kantooroplossing | Meubilair | Kantoren | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Offerte zitmeubilair

t m infogebrvangoethem.be contacteer ons offerte aanvragen plaats een bestelling menu home verhuizingen verhuis particulier verpakking meubelbewaring prijzen verhuis bedrijf meubeltransport transport logistiek zaalverhuur vacatures contact meubeltransport meubeltransport hebt u een meubelwinkel en bent u op zoek naar een transporteur dan moet u bij ons zijn al meer dan jaar zijn wij de vaste transporteurs van enkele winkels in antwerpen en omstreken. Zowel zitmeubilair kasten bureaumeubilair u kan u meubelen laten leveren in ons magazijn te wilrijk. Daar sorteren onze magazijniers deze voor u. Daarna maken wij een afspraak met de klant voor de levering offerte zitmeubilair zijn in trek Met onze ladderliften kunnen wij leveren tot op de e verdieping. Indien nodig doen wij ook montage van de meubelen. Na de leveringen nemen wij het afval terug mee naar ons magazijn. Heeft u zelf een magazijn dan komen wij op voorhand de meubelen bij u ophalen en lev.

times oostwoud.com maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites gebruikt kunnen worden om de gebruikerservaring te verbeteren. Oostwoud.com maakt gebruik van functionele cookies om de website goed te laten werken n anonieme statistieken cookies om het gebruik van de website te kunnen analyseren. Lees voor meer informatie ons privacybeleid en cookiebeleid. Volg ons nl de en offerte medisch current postkasten garderobe sectoren toggle dropdown brandweer horeca industrie kantoor onderwijs sportverenigingen wonen zorg over oostwoud toggle dropdown historie service inbesteding agenda nieuws vacatures contact home medisch medisch bedden en accessoires spuitenwagen wagens en kasten bedpanspoelers instrumentenwasmachines onderzoeksbanken en behandelbanken zitmeubilair patintenstoelen kwickscreens hulpmiddelen onderdelen medisch meubilair voor ziekenhuizen oostwoud .

Data over Offerte zitmeubilair

javascript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser heb je belangstelling in offerte zitmeubilair Voor de beste gebruikerservaring zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser. Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie. Cookies toestaan bekijk hier onze coronamaatregelen voor een veilig bezoek aan onze toonzaal. Toonzaal open maandag t.e.m. Vrijdag van u tot u. Zaterdag van u tot u wij zijn gesloten op maandag dinsdag en vrijdag . Toggle nav winkelwagen blog faq realisaties contact zoek zoek geavanceerd zoeken zoek producten vergelijken menu producten akoestische oplossingen bureaus vaste bureaus zitsta bureaus bureaustoelen ergonomische bureaustoel alternatieve bureaustoel zitsta bureaustoel bureaustoel medic.