Menu Sluiten

Informatie Bureaustoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over informatie bureaustoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Informatie Bureaustoelen

Kantoorinrichting | Kantoren | Meubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie bureaustoelen

zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl. Btw. Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd email wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline ma vr . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline ma vr . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels inkt en toners kantoorkasten lockers magazijnbakken met zichtopening magazijnrekken stellingen open kasten ordners papieren handdoekjes papiervernietigers printpapier stalen kasten stapelbakken transportwagens vergadertafels verrijdbare ladeblokken werktafels whiteboards terug magazijn bedrijf afvalverwerking afvalbeheer terug afvalverwerking afvalbeheer afvalbakken afvalcontainers afvalzakken vuilniszakke.

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties buro kantoorinrichting wij creren harmonische werkruimtes waar iedereen zich verbonden voelt totaalinrichting van kantoren met aandacht voor ergonomie akoestiek esthetiek laat u door ons begeleiden van ontwerp tot realisatie informatie bureaustoelen voor uw firma op maat Ontdek hier onze aanpak advies concept meer informatie inrichtingen meer informatie ergonomie meer informatie aestiek meer informatie inrichten werkposten inrichten vergaderzalen inrichten ontvangstruimtes inrichten ontspanningsruimtes nieuws trends uw ergonomische werkhouding bepalen maak uw kantoor en thuiswerkplek coronaproof ons antwoord op circulaire economie ergonomisch meubilair leverbaar uit stock onze tevreden klanten buro kantoorinrichting toonzaal testcentrum kortrijksesteenweg sintmartens latem infoburopluskantoorinrichting.be webdesign figure onze diensten advies ontwerp inrichtingen ergonomie akoestiek onze merken kantine conferentie en ontvangstmeubilair v.

Wat je wil weten over Informatie bureaustoelen

onthaal diensten kantoormeubilair persoonlijke d plan vloerbekledingen electriciteit en verlichting akoestiek valorisatie verhuizing montage waarborgen producten new ways of working kantoorinrchting bureaus meer over informatie bureaustoelen receptiebalie kasten ladeblok lockers zetels stoelen meeting rooms tafels scheidingswanden accessoires en decoratie merken over ons meer over ons onze aanpak jaar ervaring redenen om ons bedrijf te kiezen referenties testimonials faq contact fr nl faq faq wanneer moet u burama bellen plant u een nieuwe layout van uw bedrijfskantoren een zakelijke beweging in zicht een herinrichting van werkruimtes of de vervanging van kantoormeubilair burama is de projectmanager voor meubels die u nodig hebt. Neem zo vaak mogelijk contact met ons op een paar maanden van tevoren maar aarzel niet om ons de timinguitdagingen te geven we zullen ze met enthousiasme ophalen laat werkdagen toe tussen onze vergadering en de levering van de gepersonaliseerd.