Menu Sluiten

Functionaliteit Ergonomisch Ontworpen Stoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over functionaliteit ergonomisch ontworpen stoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Functionaliteit Ergonomisch Ontworpen Stoelen

Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Functionaliteit ergonomisch ontworpen stoelen

aanmelden uw werkomgeving projects kantoor receptie desk kantoren sitstand burelen directie burelen thuiswerk opslagruimte werk en ergonomic stoelen vergaderruimte bezoekersen vergader stoelen accessoires verlichting outdoor akoestische oplossingen catalogus lounge lounge restaurant en bezoekers alkoven sofas poufs restauranttafels hoge tafels krukken outdoor catalogus contacteer ons ceka belgium onze showroom aanmelden enews news wellness enfun onze partners logistic viaxteam glidetec ceka gmbh online shop afspraak nederlands be nederlands be english franais be werkstoelen comfort en ergonomie ceka belgium is een expert in ergonomisch design en geeft advies bij het kiezen van de juiste bureaustoel voor uw behoeften functionaliteit ergonomisch ontworpen stoelen bestellen Verschillende mechanismen kunnen in onze showroom worden uitgep.

producten producten producten werkomgevingen leeromgevingen zorgcentra merken zitmeubilair producten zitmeubilair zitmeubilair bureaustoelen opleidingsstoelen stoelen zitbanken barkrukken all zitmeubilair opbergmeubilair producten opbergmeubilair opbergmeubilair leeromgevingen all opbergmeubilair accessoires producten accessoires accessoires all accessoires bureaus amp tafels producten bureaus amp tafels bureaus amp tafels bureaus zitsta bureau vergadertafels. bijzettafels opleidingstafels all bureaus amp tafels wanden producten wanden wanden bureauscherm scheidingswand akoestische panelen all wanden capella de ultieme bureaustoel ga naar pagina space creatieve combinaties ga naar pagina kantoor opleiding zorg projecten kennis design tools design tools design tools product downloads kleuren amp materialen design tools kleuren amp materialen kleuren amp materialen zachte materialen harde materialen product downloads cadsymbolen amp hires afbeeldingen van onze producten ga naar pagina kinn.

Berichtgeving over Functionaliteit ergonomisch ontworpen stoelen

overslaan en naar de inhoud gaan hoofdnavigatie home equipment realisaties contactformulier info events helpdesk webshop plezantstraat sintniklaas tel .. Heka unic ontworpen met het idee een ergonomisch optimaal totaalconcept te scheppen. Ons doel met unic is om mondzorg zo vertrouwd mogelijk te maken. Het is onzebedoeling om een plezierige en relaxte omgeving te creren voor zowel de patint als de tandarts. De unit is ontworpen om zowel de personen die in de stoel ligt als de medewerkers die rond de patint en tandarts tandartsassistentee en zelfs tot de onderhoudsmedewerkster waarom kiezen voor functionaliteit ergonomisch ontworpen stoelen Welkom bij onze behandeling die zich richt op mensen. Thomas steen nielsen heka dental elk toestel van unic concept bereikt conclusies gebasseerd opfunctionele analyse. Je kan lezen over de toestels functionalietit en geassocieerde gebruikersvoordelen voor tandartsen en assistenten. Deze voordelen kunnen een giganti.